maandag 24 november 2008

Tegels - een up-date

Een up-date inderdaad ... nog geen happy end.

Eigenlijk is er na mijn log van 4 november niks veranderd.

Op 4 november heb ik de meneer in kwestie weer eens een mail gestuurd met het verzoek de orderbevestiging aan te passen.
Op maandag 17 november ben ik maar eens gaan bellen, deze meneer is duidelijk niet zo digitaal, dus misschien heeft ie een mondeling zetje nodig.

Meneer is vrij en ik krijg een aardige collega. Ik leg het probleem uit en laat ook even vallen dat ik het nu toch wel zat begin te worden.
Aardige collega is de volgende dag vrij en zal dus wel even een mailtje sturen. Aardige collega is iets digitaler en heeft mijn e-mailadres uit het dossier opgeduikeld en stuurt mij dus een CC van de mail.
In de mail staat (weer) wat er moet gebeuren met de orderbevestiging + het verzoek:

quote: Graag aanpassen en spoedig contact opnemen met de klant! unquote

We zijn een week verder en taal noch teken van de meneer in kwestie.
Ik ga dus maar weer bellen.
Meneer is weer vrij cq werkt dus niet op maandag, dus vraag ik naar de aardige collega. Die probeert eerst even of ik niet gewoon morgen terug kan bellen, maar hoort wel aan mijn reactie dat ik het toch wel heel erg op prijs zou stellen als zij er ook even een mailtje aan wijdt.

Zo gezegd zo gedaan, ik krijg weer een CC. De tekst: Paul, wil jij a.u.b. spoedig contact opnemen met mevr., tel: xxxx-xxxxxx?
Klant wacht op de orderbevestiging.


Morgen maar weer een poging wagen om Paul te pakken te krijgen.

Als ik al niet zo lang aan het zoeken was geweest had ik het hele verhaal allang afgeblazen ... en mijn nieuwe badkamer gaat daar ook zeker niet gekocht worden.

Pfoeh, ik kan er zo langzamerhand een aparte categorie voor opzetten.

Vervolg: hier.



Geen opmerkingen: