dinsdag 11 mei 2010

Happy award


Heel blogland heeft 'm al gehad, en ik dus ook. Van zij die nu in Turkie vertoeft.
Ik moet zeggen dat ie me eigenlijk wel een beetje van pas kwam. Want inspiratieloos de laatste dagen.

Dus hier komt ie. 10 dingen waar ik blij van word, in willekeurige volgorde:

1) de lach van mijn meisje
2) een dikke knuffel van mijn ventje
3) als ik mijn ventje hoor zingen in z'n bedje. Vooral engelse liedjes waar ie natuurlijk de tekst niet van kent.
4) het vinden van een cache (ja sorry, daar kan ik dus heel blij van worden, zeker als er veel voorwerk aan vast zat).
5) chips
6) met z'n 4en iets doen, maakt niet uit wat, naar de kinderboerderij, Mario spelen op de WII, whatever, gewoon samen iets doen.
7) een hete douche
8) op de lange latten staan, hoog in de bergen, helemaal alleen op een piste
9) kittens / puppy's en al het kleine beestenspul
10) met het zonnetje op m'n bol in de tuin zitten en niks hoeven doen (ook niet van mezelf)

Ik geef het ding niet door, want zoals gezegd, volgens mij heeft iedereen 'm al gehad.

2 opmerkingen:

Jools zei

Knap hoor, dat Rosalie nu al op de WII kan :-)

Linda zei

Jaahaa. Ze kan heel goed in mijn armen liggen waardoor mijn bewegingen stabieler zijn.
Of zoiets.