zondag 4 januari 2009

Wegwezen draak

Ik zit boven achter m'n PC en er schiet me een blogje voor Timmy's blog te binnen. Oeh, daar heb ik eigenlijk z'n voorleesboekjes voor nodig en die liggen op zijn kamertje.

Hij zal nu toch wel al slapen?

Ik loop richting z'n kamertje en net als ik naar binnen wil gaan hoor ik 'm roepen: "wegwezen draak !! ". En nieuw woord dat ie kent en waar ik net al een kort blogje over heb geschreven.
Zou ie nog wakker zijn of zou ie liggen te dromen?

Ik wacht nog even, hoor geen gehuil of mama-geroep, dus geen nachtmerrie in ieder geval.
Naar binnen gaan is toch niet helemaal handig, want als ie licht slaapt of toch wakker is ben ik de pineut natuurlijk.

Ik ga wel naar beneden, even TV kijken ... oeh, shit, m'n bril ligt ook nog op zijn kamertje (luie dag, dus geen lenzen maar bril-dag).
En dus zit ik nu naar een beetje blurrie TV-beeld te kijken ... ach, gelukkig heb ik maar
min 1,75 ofzo.



-x-

Geen opmerkingen: