zaterdag 16 mei 2009

Updeetjes

Ik was er wel hoor, de hele week. Maar druk druk en de automatisch meelopende functionaliteit in mijn hoofd die ervaringen omzet in blogjes was even uitgeschakeld ofzo.

Er viel ook niet veel te vertellen op zich.

Update kippen
Aantal ontsnapte en weer gevangen kippen: 1
Aantal gelegde eieren: ongeveer 26
Aantal stuk gevallen eieren: 3
Aantal weggegeven eieren: 1
Aantal door mij opgegeten eieren: 1
Aantal door Ro opgegeten eieren: reken maar uit

Update bouwvergunning schuurtje
Nadat ik aanvullende informatie most verstrekken omdat ik bepaalde dingen niet goed had ingevuld niks meer gehoord.
Gister ineens een brief in de bus dat ze m'n aanvraag niet in behandeling nemen omdat ze de gegevens niet hebben ontvangen of omdat de gegevens niet goed zijn. Pfff dat wordt weer bellen maandag.

Update kinderopvangtoeslag
Of ik even 5.000 euro terug wil betalen. Tuurlijk, geen probleem. Omdat zij dus schijnbaar mijn gegevens niet hebben ontvangen, of omdat ze niet goed waren, dat staat er dus ook weer niet bij. Meteen m'n bezwaarschrift op de bsu doen zometeen.

Update Timmy's school
Na veel 5en en 6en heeft Ro dan toch de knoop doorgehakt voor welke school we kiezen. Van de week het aanmeldingsformulier door de brievenbus gegooid.

En verder
Verder had ik deze week een afdelingsuitje (bowlen ... ), hield de adapter van mijn externe HD waar al mijn foto's staan ermee op (aaargghh), hield de afzuigkap er na een klap mee op, heb ik eindelijk mijn tuinmeubelset besteld en ben ik gister gaan geocaching. Watte? Geocaching. Apart logje volgt nog.

1 opmerking:

MaMarije zei

Wat een enorme hoeveelheid eieren leggen die beestjes van jullie... Je kan zó een winkeltje beginnen. Of een taartenbakkerette ofzo, als er maar eieren in gaan ;-)))

En 5000 euries-kdv-belastingdienst verhaal: niet zo grappig... Hopelijk komt het snel goed!