zaterdag 21 augustus 2010

Hoe gaat dat vannacht?

Eigenlijk weet ik er geen blogje omheen te freubelen. Maar voor de statistieken wilde ik het toch even vastleggen.
Vanavond ligt die kleine meid voor het eerst in haar ledikantje op haar eigen kamer. Dus niet in haar wiegje in haar eigen kamer (waar ze trouwens erg weinig in gelegen heeft), niet in haar ledikantje in onze slaapkamer, maar dus in haar eigen kamer.
Voor het eerst 's avonds. En voor het eerst dat ze daar dan dus ook de nacht doorbrengt. Dat zal wel effe wennen zijn. Vooral voor mij natuurlijk.
Maar ook wel rustig. Want ze zal nu niet meer wakker worden van Ro die ergens midden in de nacht naar bed komt. Waarna ze vervolgens de hele tijd ligt te mopperen dat ze niet meer goed in slaap kan komen. Waar ik dan dus weer wakker van lig. Totdat ik er dan maar een fles in giet zodat ze in ieder geval weer moe wordt.
Hopelijk slaapt ze dus gewoon door vannacht.

En Timmy ook. Die is ziek namelijk. Echt ziek. Geen koorts, wel verhoging. En alles kwam er ineens aan alle kanten uit zeg maar. In vloeibare vorm.
Ik heb het arme kind nog nooit zo horen en zien schreeuwen van de pijn in z'n buik. Dat ik dacht: dat wordt HA-post. Blindedarm ofzo.
Nadat ie leeg was op een paracetamolletje-in-z'n-holletje (..) na, viel het gelukkig allemaal weer mee met de pijn en is ie gaan slapen.

Ik hoop dus heel erg dat iedereen goed doorslaapt vannacht. Maar iets zegt mij dat die kans redelijk klein is.

Mijn engeltjes (hopelijk ook vannacht).

5 opmerkingen:

Saralien zei

En? Hoe was het vannacht? Het is wel een lieve foto...

Neeltje zei

Het is een geweldig lieve foto! Wat een schatjes heb je toch! Ik hoop dat dat vannacht ook het geval was en dat je kleine meisje heerlijk kan doorslapen op haar eigen kamertje.

Linda zei

@Mammalien en Madelief: ja, poepies he..
Vannacht om een uurtje of 3 moest er even een speen ingedouwd worden maar verder heeft het meisje doorgeslapen.
Timmy daarintegen werd wel een paar keer wakker van buikpijn of gewoon van niet lekker zijn.
Hij heeft gelukkig niet meer overgegeven.

Zara zei

Lieve foto zeg, van grote broer met kleine zus!
Hoop dat Timmy snel opknapt en geen buikpijn meer heeft gehad.

Edje zei

Ik twijfel ook om Lola nu al op haar eigen kamertje te leggen. Ze slaapt heel licht en hoort echt alles. Snurken van Man bijvoorbeeld...hij was 2 nachten naar Pukkelpop en ze slaapt meteen 2 nachten van 7 uur! Maar eigenlijk vind ik het ook wel heel gezellig die babygeluidjes uit het wiegje naast me....

En My God wat heeft Rosalie al lange haartjes!!!