vrijdag 10 september 2010

Gepikt

Heb het Idee (met de I van Iphone) van haar gepikt. Zoals ze zelf al zegt: beter goed gejat dan slecht bedacht... Thanks Irène :).

Ik heb mijn fototoestel bijna altijd bij me. In m'n tas. Maar mijn Iphone heb ik altijd bij me, meestal in m'n broekzak (mits ik een broek aan heb natuurlijk, die ook nog zakken heeft). Dus ik maak ook wel eens een fotootje met mijn Iphone. Omdat ik die dan even wil Twitteren of mailen aan iemand. Of om effe snel op te slaan als geheugensteuntje. Of gewoon omdat die bij de hand ligt en er NU een foto gemaakt moet worden.

Dus... hieronder een overzichtje van de laatste 2 (?) weken. Opvallend veel lucht zit er tussen...


6 opmerkingen:

Nicole zei

Leuk zeg die foto's. Die geven een mooi beeld van je week.

Irène zei

Helemaal niet erg! Juist complimenteus. Al verzon ik het idee ook niet zelf.
Mooie plaatjes heb je geschoten en ook nog met tekst bewerkt. Dat lukt mij (nog) niet op mijn Mac...

Saralien zei

Ja leuk, was ik ook van plan toen ik een mobiel met camera kocht, maar veel verder dan een plaatje zo nu en dan van mijn kindjes maak ik niet. En eigenlijk zijn juist ook die "gewone" dingen (bijzondere dingen) onderweg zo leuk!

Zara zei

Leuk! Heb je die teksten ook met je aaifoon gedaan? Hoe dan, met welke app? Wilikook, wilikook!
Dan jat ik het Idee weer van jou!

Peet zei

Leuk. Juist met die snelle mobiele kiekjes wordt vaak nooit meer wat gedaan. Leuk om het op deze manier toch te verwerken.

Linda zei

@Nicole: lijkt ineens heel druk zo, die week.

@Irène's wereld: jawel, natuurlijk kan je dat. Volgens Ro is een Mac DE computer voor het bewerken van foto's. (zegt ie omdat hij er in huis ook 1 wil.)

@Mammalien: ja en vooral als je Twittert (moet jij ook echt gaan doen) is het leuk om ervaringen in beeld te delen.

@Zara: hahaha, nee, die tekst heb ik gewoon op de PC gedaan... maar er zijn vast wel apps waar het ook mee kan.

@Peet: vooral handig als je inspiratieloos bent :)