zondag 5 april 2009

Gelukt !

Zijn jullie al letterbak-moe? Ik wel.


De constructielijm was ondertussen van mijn vingers afgesleten en m'n hand deed geen zeer meer. En aangezien het ding toch wel in de weg stond deed ik vandaag dus maar weer een poging.


Resultaat:


*) 1 keer heel hard met de hamer op m'n duim geslagen

*) meerdere keren constructielijm van zo'n houte pennetje moeten schrapen omdat gelekt was en hard was geworden en de plankjes niet meer op elkaar aansloten

*) 1 keer met zo'n houte pennetje DOOR de plank gegaan (oeps, schijnbaar niet genoeg in de plank geslagen)

*) bij die andere houte pennetjes dus nog maar eens flink geramd. Zonder resultaat. Met dank aan de constructielijm. Resultaat van deze aktie: houte pennetjes die een platgeslagen kopje hadden waardoor ze niet meer in de gaatjes paste en dus bijgeslepen moesten worden met een schroevendraaier


Maar hij klopt nu wel en hij staat dus. Nog steeds midden in de woonkamer. Want we zijn er nog niet. Dit was eigenljk pas fase 1.


Nu moet ik de ophang-dingen er nog opschroeven (als ik eruit ben welke kant ik boven wil hebben). Ding ophangen. En dan die andere plankjes van de muur ernaast er nog afhalen / gaatjes dichtsmeren en oververven.


Hoezo dacht ik dat dit project in 1 x klaar zou zijn?


5 opmerkingen:

Susan zei

Applause!

Valez zei

Goed dat het gelukt is! Ik denk bij een letterbak alleen aan iets met veeeeeel kleinere vakjes....

Linda zei

@Susan: *buigt diep* (en nu nog de rest)

@Valez: tis een Letterbak XL :-)

MaMarije zei

Ik zeg: Mooooi!

Irène zei

Hij ziet er goed uit Linda!
Het wachten (en bijbehorende ongemak) beslist waard. ;-)

(Ik had al eerder gereageerd maar die reactie is op mysterieuze wijze niet geplaatst...)