woensdag 8 april 2009

Inspiratieloos

Niet te verwarren met idee- of onderwerploos. Die heb ik wel. Blogonderwerpen.

Een update over de tuin, weer een update over de tegels voor de keuken, de ring van mijn oma, lange 2e tenen, dat leuke hart-foto-ding dat ik gekocht heb, rijst met een vork, maatje S of hoe we in de pizzeria bezocht werden door geesten ... allemaal onderwerpen waar ik wel een verhaal over zou kunnen schrijven. Zou kunnen schrijven dus. Want inspiratieloos.

Het lukt niet. Er komt alleen maar een beschrijving van de feiten uit mijn vingers. Not very funny om te lezen.

En dus wil ik dan maar even melding doen van een liedje uit mijn schooltijd die op wonderbaarlijke wijze in mijn hoofd terecht kwam vandaag. U mag nu afhaken.

Tien pond bananen
Bananen zijn gezond
Adam sloeg Eva op haar blote
Constantinopel is een mooie stad
Daar lopen de meiden in hun blote
Ga je mee naar Frankrijk
Frankrijk is zo leuk
Daar wordt in de bosjes heel wat afge
Neushoorntjes vangen in het hoge riet
Daar lopen de meiden in hun blote
Tita Tovenaar heeft een lange sik
Als ie zich verveeld dan speelt ie met z´n
Pikken is verboden
Stelen mag je niet
Dit is het einde
Van dit fraaie lied!

4 opmerkingen:

MaMarije zei

En bedankt he... Nu ga ik dus slapen met dit liedje in mijn hoofd...

Linda zei

:-)

truste !

Cisca zei

Kom ik hier voor het eerst langs. Ben je inspiratieloos...

En wij hadden wel vijf verschillende versies van dit liedje. De één nog viezer/schuiner dan de ander. Haha.

Linda zei

@Ciska: sorry ;-)

Inspiratie nog steeds foetsie. Misschien dat het mooie weer wat brengt.
En gelukkig heb ik dan nog een archiefje waar je je mee zou kunnen vermaken.