zaterdag 13 juni 2009

Het nieuws van Nederland

Schijnt een zin / titel te zijn die geclaimd wordt ... sja, door wie eigenlijk. Dat is niet helemaal duidelijk. Maar in ieder geval door een meneer.
Die tijd over heeft en die dus maar bloggers gaat zitten bellen. Omdat ze de zin heeft gebruikt en of ze het even aan wil passen. En omdat ze redelijk hoog scoort op google als je deze zin intypt.
Nou vraag ik je ! Das toch te zot voor woorden.

Hebben ze het alleen recht op het woordje Het? of nieuws of van of Nederland? Of de hele riedel bij elkaar. Dat lijkt me toch niet. De woorden apart, maar ook in deze combinatie lijken me een gewone Nederlandse zin te vormen.

En dus doe ik lekker rebels mee en plaats ook een logje met deze titel. Kom maar op meneer (als u mijn telefoonnummer kunt vinden althans).

Oh en voor het bewuste logje met de boosaardige titel, klik hier en voor de reacties op de meneer in kwestie klik hier.

5 opmerkingen:

MaMarije zei

Hihihi, ik doe mee!
Wat bizar....

Susan zei

Hihihi... ik las hetnet bij MaMarije ook. Belachelijk! Het nieuws van Nederland! Het nieuws van Nederland! Het nieuws van Nederland! Het nieuws van Nederland! Het nieuws van Nederland!
Haha... Nu nog op mijn blog!

Linda zei

@MaMarije: :-)
@Susan: hahaha, ik zie je wel in mn RSS reader verschijnen.

Soes zei

En?? Hoe hoog scoor je?? Haha.

Linda zei

@Soes: geen idee. Ben niet verder gekomen dan google pagina 3. Waar ik dus Novy aantrof. Leek me "wraak" genoeg. Jij op 1 en Novy op 3.... ben benieuwd of ie nog gaat bellen.
Om normaal te praten :-)