maandag 21 december 2009

Overdreven

Hier word ik toch wel een klein beetje bozig om. Of nou ja, misschien niet echt bozig, maar wel dat ik denk NAH JA. Niet een beetje overdreven allemaal ??

Kijk, dat Laura´s vader het oké vindt dat zijn kind met 14 jaar in d´r 1tje op zo´n zeilboot stapt, dat vinden sommige mensen belachelijk en andere niet.
Dat vervolgens de raad voor de kinderbescherming zich ermee gaat bemoeien vinden sommige mensen belachelijk en sommige niet.
Dat Laura het voor elkaar krijgt als minderjarige te verdwijnen en op St. Maarten weer op te duiken vinden sommige mensen belachelijk en sommige niet (persoonlijk ben ik wel erg nieuwsgierig hoe ze het voor elkaar heeft gekregen. Gevalletje "Foutje bedankt" of speelt er hier toch meer / iemand mee).

Iedereen z´n eigen mening. Maar persoonlijk vind ik bijvoorbeeld de verhouding Laura / Savanna shocking. En zoals Savanna zijn er natuurlijk nog meer voorbeelden.
Kleine niet mondige kindjes die geestelijk en lichamelijk mishandeld worden en gewoon bij paps of mams mogen blijven wonen.

Voor zover ik het kan inschatten woont Laura gewoon bij een liefhebbende paps die naar zijn mening het beste met haar voorheeft. Tieners lopen wel vaker weg. Misschien niet helemaal naar St. Maarten, maar doet dat er eigenlijk toe ? Worden tieners die naar Amsterdam vluchten ook bij hun ouders weggehaald.
Laura heeft in ieder geval laten zien dat ze behoorlijk zelfstandig is ...

2 opmerkingen:

Ilse zei

Ik lees net dat verhaal van Savanna , walgelijk zeg die moet meteen gesteriliseerd worden en minstens 25 jaar cel krijgen beide !!!

Zara zei

Ja, da's geen goede vergelijking vind ik. Laura is een pittig meisje; ik zou niet zo snel op St Maarten gaan zoeken als oudste verdwenen is. En hoe kan je overingens 3500 euri's opnemen in 1x? Dat lukt mij nog niet eens op 1 dag (en ook niet op 2 of 3 dagen...)