donderdag 17 december 2009

Timmy's treat

Ik dacht, ik doe het makkelijk dit jaar. Vorig jaar verzon ik het zelf, maar daar stond dit jaar mijn hoofd even niet naar.
En dus ging ik speuren op internet. En vond ik Nemo-mandarijnen-visjes. Zeker leuk omdat Timmy Nemo geweldig vindt en ook helemaal goed past in het thema van zijn nieuwe kamer (vissen enzo). En dan zijn mandarijntjes ook nog gezond, wat niet verkeerd is in deze drukke zoete snoep maand.
Maar toch misschien ook wel een klein beetje te simpel. Mandarijntjes met een staart / vinnen en oogjes. En dus dacht ik, dan maak ik er ook nog een simpel taartpuntje bij. Van karton, gevuld met gezond snoep. Ofzo.

En dus printe ik de sjablonen.
En was ik vervolgens eerst 2 uur bezig de Nemo lichaamsdelen te knippen. Daarna 2 uur bezig de taartpunten te knippen. Vervolgens 2 uur bezig de taartpunten te vouwen en te lijmen en heb ik Ro aan het werk gezet om de Nemo body's te voorzien van vinnen / staart en oogjes.

Alles bij elkaar dus misschien wel simpel, maar wel tijdrovend.
Maarrrrrrrr, het is wel leuk geworden. Toch. Al zeg ik het zelf.


4 opmerkingen:

Ilse zei

zo wat creatief zeg...jij bent zeker zwanger???

Neeltje zei

Oh ja, dat ziet er zeker leuk uit! Zonde om op te eten!

Zara zei

Heel crea-bea zeg!
Je bent er een poosje mee bezig maar dan heb je ook wat!
Errug leuk!

Edje zei

hoi Linda,

Ik heb je net 'ontdekt' en zie dat jij ook zwanger bent. Ik ook, maar dan voor een paar maandjes later.

Even een complimentje voor je knutselgedoe! Leuk hoor!