zondag 7 november 2010

Missing

Op 1 week na alweer bijna 2 maanden geleden. Het laatste logje.
Tis gewoon even op. Over en uit. Zat mijn inspiratie eerst in Verweggistan. Nu issie missing, verdwenen, foetsie.

Het is niet dat ik niks meemaak hoor. De kindjes maken ontwikkelingen mee, eerste hapjes (ene kind), leren fietsen (andere kind), allemaal blogwaardig. De verbouwing is eindelijk soort van klaar en nu moeten we de tuin nog gaan doen. Verjaardagen, feesten en partijen zitten er aan te komen. Ik sport. Soms. Ook blogwaardig :)
Offeh, Twitter. Valt ook veel over te vertellen. Een soap, geheime relaties, stukgelopen (potentiële) relaties, ruzies, vriendschappen, van alles. Van alles, maar eigenlijk niks om het in de openbaarheid over te hebben.
Enneh, trouwringen, of iets wat daarvoor doorgaat, kan ik ook nog wel wat over vertellen ... niet van mij natuurlijk he, ik ben niet van het trouwen.
Nieuwe gezichten, nieuwe bekenden. Geocache-bijeenkomsten ergens in het donker in een bos, met zaklantaarns en enge monsters. Of met z'n 2en een cache loggen op een veerpondje bij Vlaardingen ergens.
Of dat ik ineens mijn naam op Twitter voorbij zie komen... dat ik iets verloren was en dat ik dat zelf nog geeneens wist. Bleek een mapje met 2 bankpassen en m'n rijbewijs te zijn. Teruggevonden door een Twitterende geocacher, of een geocachende twitteraar. Net hoe je het wilt bekijken.

Op zich dus nog wel verhalen te vertellen, maar het komt er niet uit. En om nou alleen maar iedere keer met dit soort lijstjes aan te komen zetten.
Halve verhalen, waar sommige mensen misschien ook nog wel nieuwsgierig van worden ... niet zo'n goed plan.

Dusseh, jullie hadden het al door, maar ik ben er effe niet.
Als de inspiratie genoeg heeft van rondzwerven, zijn GPS heeft opgeladen en zijn weg terug weer heeft gevonden dan zien jullie me vanzelf wel weer verschijnen. Maar wanneer.... geen idee.

7 opmerkingen:

Neeltje zei

Maakt niet uit hoor! Je hebt natuurlijk ook een druk en jong gezin en dat met je werk erbij en al dat geo-dinges, dan ben je ook hardstikke druk!
Het komt wel weer, die inspiratie, als het lente wordt ofzo..

Irène zei

Take your time dear!
We kennen het allemaal. Komt vanzelf goed. In welke vorm dan ook.
:-)

Cisca zei

Ik miste je al een beetje! Maar, ik geef je groot gelijk...

Margot zei

Gewoon een writersblog, kan iedereen overkomen.
We houden je wel in de smiezen...ennuh...lijstjes ben ik wel gek op hoor.
Maar, tot in de pruimentijd ofzo...
Groetjes, Margot

MaMarije zei

Jaaaa, je bent er nog, en het gaat goed met je. Dat is mooi!
En leuk, geocachen... Ik zou het vaker willen doen, maar t komt er niet altijd van. Weet je nog leuke kinder-caches?

Nanna zei

Neem lekker je tijd hoor. Het is inderdaad al druk genoeg.
En wel grappig, door jouw eerdere logjes over geocachen zijn wij pas geleden na een hele lange tijd ook weer eens op zoek geweest met de kids. Die bij Vlaardingen kenden we nog niet ;-)

Edje zei

Hey!
Heb heeft je gps de weg naar je blog al teruggevonden?? Hopelijk gaat alles wel goed met jou en de kinders!?